Saturday, August 11, 2012

Random Awesome :Top 5 My Favourite Cookies and Chips


Assalamualaikum and Heyaawww!
Taklama lagi kan nak bulan Syawal ? and mcamana hari2 terakhir Ramadhan korang
mestilah baik je kan semuanya ? Alhamdulillah :)
Oh ye . Harini nak share my favourite kuih dan kerepek raya. Secara umum, aku lebih minat
makan kerepek dari kuih sebenarnya . Lets cikidauttt :D


PERTAMA
Ni.. Kalau aku raya mana-mana rumah, memang lah aku cri kerepek ubi pedas ni .
Kalau ada kat rumh org tu. memang mengadap kerepek ni jelah. :D

KEDUA
Kerepek Pisang Sira . Ni raya tak raya memang suruh mak aku belikan. Sedap kot.
Kalau kat rumah aku memang ada lah kerepek ni . Tapi aku je yg tukang habiskan :D

KETIGA
Kerepek Pisang . Ni pun favret ni . Lagi kalau dpt cicah dgn air sirap . Lagi masyuk . Kalau masin pun sedap .Haihh . Lagi2 aku mmg kuat mkanan masin. hehe

KEEMPAT
Chocolate Chips .Tapi ada yg sedap ada yang tak . Aku suka rasa yang just nice. Tak manis sangat tak tawar sangat . :D

KELIMA
Cornflakes Madu ! Kalau rangup lagi la best. Kalau ada kismis jangan kata lah kan . haha. Lagi awesome.

Ok . Walauapapun kuih raya yang korang suka,
kesihatan kena juga jaga . Kalau beli kuih raya kat luar tu
Check dulu expired day dia . And kalau boleh jangan beli yang banyak sangat pewarna artificial tu .
Tak bagus untuk kesihatan .
Thats All :) Teruskan berpuasa sambil menunngu hari raya :D
Bebye !



No comments:

Post a Comment