Thursday, November 29, 2012

Hot Story :D


Assalamualaikum and Heyya !

Akhirnya SPM berakhir dan ini memang masa yang paling sesuai untuk kembali kepada blog yang tersayang.
Lagi menyedihkan computer kesayangan aku yang selama ni aku dok buat editting dah kena sambar petir dan nampaknya aku tak thu lah bila dapat aku kembali buat editting blogg .

Oh Yes, today story is about my SPM . About the preperation before my important day. Alhamdulillah syukur kepada Allah yang berikan kesihatan yang terbaik kepada aku . Macam2 exam2 yg lepas nasib aku tak baik . Before UPSR , demam campak . PMR, demam jugak . Tapi SPM ni memang semua benda parents aku dah kawal siap2. Makan kena pantang,tidur kena cukup even kena setitik hujan pun tak boleh. Tapi yang bestnya,dalam kena pantang2 makan tu, aku boleh pulak mengidam jeruk anggur sampai termimpi-mimpi,memang tak leh buat apa lah, gerak The Store pergi beli jeruk tanpa pengetahuan parents aku . :D Now I'm freee ! aku boleh makan apa aku suka tanpa siapa halang . hehehe...


Pelajar Cemerlang :D 

 Bakal Graduan :D

 Bakal mencapai cita-cita :D

 Excitednessss :D

 Bakal pekerja mithali :D

 Mereka juga :)

 Bilik Peperiksaan yang langsung x buat aku mengantuk

 Only me and my world

Pas masuk :D

Hehehe. Ok ramai juga yang bertanya. Exam macamana ? ok ke tak . ok seriusly from bottom of my heartt *cehhh..hehe , namun pun exam, biasalah..aku x rasa susah ,x rasa senang, tapi aku cuma rasa selesa je dengan soalan dia . Kalau aku tak tahu pun jawapan dia aku still dapat cari jawapan lain. Maknanya sesusah mana pun soalan tu, aku takkan sewenang-wenangnya biar kosong. Lastly,aku beserah je result apa yg aku dapat. Tapi aku mestilah nak yang paling bagus kan ..

Yes,thats all ma story . More story laterr. Bebye !

No comments:

Post a Comment