Saturday, June 29, 2013

Hai Melaka *Part 3*


Assalamualaikum and Heyyyawww !
Ini adalah post terakhir untuk kisah aku dan Universiti . hehe
Dalam post ni aku akan ceritakan pasal classmates aku .

TBH , pada mulanya aku sangat susah nak get along dengan dorang .
Sampai aku mengadu dekat bestie aku .
Dia kata normal la tu . But for me , itu langsung tak normal .
Aku ambil masa yang terlalu lama nak adapt dgn environment baru aku . Padahal,
waktu aku masuk form 1 cepat je aku masuk dengan suasana baru . haha..
But now, alhamdulillah . aku dah ok . Aku dah dapat bergaul dengan semua orang . 
and this is my classmates :)



-Zatul , Shahira Zahari , Shahira Fateha-


-Pajee and Shafikah a.k.a Bas -

-Shaf , Qila and Tasnim-

- Aizat a.k.a bobo a.k.a Class Rep , Muiz , Syabil and Syazu -

-Aril and Shahira Fateha-

-Syamwill , Iqa , Zatul , Leeya, Jaja , Gee ,Shahira , Me and Aril -

-Aril , Shahira and Me-

-My Class Rep , Aizat -

-Aizat , Nini and Ros-

-Iqa , Shahira , Zatul , Gee , Syazu and Zul -

- Shahira , me , Gee , Jaja and Leeya -

Faktanya , kelas aku ada banyak nama Shahira dan Shafika . So agak payah nk panggil dorang .
Kelas aku terdiri dari 30 orang .

and the last one ~

 Abaikan senyuman aku yang annoying tu . 

THE END :)



No comments:

Post a Comment