Tuesday, December 31, 2013

Cuti Sekolah Bersama Adik .


Heyyawwwww ! Assalamualaikum semua . Wahh . Lama gila tak berupdate blog kesayangan tuan hamba ni . Tah ada lagi ke yang nak baca blog aku ni ? InsyaAllah , adalah kot . So , sekarang aku tengah bercuti . Alhamdulillah , cuti aku penuh aktiviti . Maklumlah aku ni bukan jenis suka duduk diam .




Cuti mid sem ni , aku habiskan masa bawa adik-adik aku berjalan . *untunglahkan dapat kakak macam aku. hahaha . So,aku decide pergi Berjaya Times Square Theme Park . Sedikit info tentang tempat ni , BTS Theme Park ni adalah Indoor Theme Park yg paling besar seluas 133000 kaki persegi . Ada 2 seksyen iaitu ,Galaxy Station ( khusus untuk remaja dan dewasa) dan Fantasy Garden (sesuai untuk family ) . Bayaran untuk dewasa RM 38 dan kanak-kanak RM 28 . Sekali bayar je and korang boleh main sampai lebammm !




Boleh katakan best dan boleh buat korang muntah pening dan teberanak pun boleh bagi yg mengandung . Game yang paling best , mestilah supersonic odyssey roller coaster ! Tutup mata aku naik benda tu . Hahaha. sumpah laju gila . Tips kepada korang yang rasa nak pergi theme park ni ialah

1- Jangan makan dulu ! Sebelum naik apa saja yang ada dalam themepark ni , better korang jgn ambil apa-apa makanan berat sebab takut termuntah je . Aku yang tak makan apa-apa time tu pun rasa nak muntah dah .

2- Bawak air mineral .

3- Pada yang perempuan , pastikan jangan pakai skirt . Pakai seluar .

Terkena gak la aku haritu , sebab aku pakai skirt . Yelah since badan dah berisi , aku lebih suka pakai skirt bila keluar . Then tempat duduk untuk game mcm roller coaster tu pulak kena kepit kat kerusi dia ..memang susahlah kalau pakai skirt. Tapi aku kisah apa ? Aku dah bayar kan .. Bantai jelah naik ..Sumpah best gila . Berangin je. Hahahahha :D

-Segalanya ada di Malaysia , pergilah bercuti ! :)

No comments:

Post a Comment